Jakość usług DHL potwierdzona
Dodano:
DHL Express Poland został doceniony przez konsumentów i znalazł się w grupie 100 Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce otrzymując Godło Jakości Obsługi 2011. W ogólnopolskim Programie Jakości Obsługi przedsiębiorstwa oceniały aż 3 miliony klientów. Jest to niezależne przedsięwzięcie, w którym konsumenci ocenili takie obszary funkcjonowania firm jak: wiedza i kompetencje personelu, jego zachowanie i wygląd, oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi oraz wygląd miejsca obsługi.
Firma DHL cieszy się z otrzymanego wyróżnienia. Świadczy to o jej profesjonalizmie i nieprzerwanej trosce o klientów. DHL Express zatrudnia w Polsce ponad 5,5 tysiąca pracowników i kurierów, którzy starają się sprostać wymaganiom konsumentów.
Komentarzy (1)
Thursday, 23 July 2015 o 18:38
No wiec, nie wiem kto oceniał usługi DHL ale według mnie jest to 0/10. Od dwóch dni czekam
na przesyłke z Warszawy. Po pierwszym dniu oczekiwania (od 7.00 do 19.00) ze zdziwieniem
dowiaduję się że #2015-07-21 18:07:11 Przesyłka niedoręczona - odbiorca nieobecny#. Ale
dostawca wcale do mnie nie przyjechał! Dzwonię na hotline... Dowiaduję się że dostawca nie
ma obowiązku dzwonic do odbiorcy by poinformować kiedy przyjedzie (chociaż by rano lub po
południu), przyjedzie kiedy będzie chciał. Wiec rola klienta to: plać, siedź i cicho
czekaj, kiedyś przyjada. Nastepna próba dostarczenia przesyłki będzie za dwa dni. Jest
godzina 18.00 i oczywiscie nikt nie przyjechał. SKANDAL!
Dodaj swoją opinię