Jakość usług DHL potwierdzona

Dodano:  
DHL Express Poland został doceniony przez konsumentów i znalazł się w grupie 100 Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce otrzymując Godło Jakości Obsługi 2011. W ogólnopolskim Programie Jakości Obsługi przedsiębiorstwa oceniały aż 3 miliony klientów. Jest to niezależne przedsięwzięcie, w którym konsumenci ocenili takie obszary funkcjonowania firm jak: wiedza i kompetencje personelu, jego zachowanie i wygląd,  oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi oraz wygląd miejsca obsługi.
Firma DHL cieszy się z otrzymanego wyróżnienia. Świadczy to o jej profesjonalizmie i nieprzerwanej trosce o klientów. DHL Express zatrudnia w Polsce ponad 5,5 tysiąca pracowników i kurierów, którzy starają się sprostać wymaganiom konsumentów.
 
Komentarzy (1)
Bogdan Baczkiewicz
Thursday, 23 July 2015 o 18:38
No wiec, nie wiem kto oceniał usługi DHL ale według mnie jest to 0/10. Od dwóch dni czekam na przesyłke z Warszawy. Po pierwszym dniu oczekiwania (od 7.00 do 19.00) ze zdziwieniem dowiaduję się że #2015-07-21 18:07:11 Przesyłka niedoręczona - odbiorca nieobecny#. Ale dostawca wcale do mnie nie przyjechał! Dzwonię na hotline... Dowiaduję się że dostawca nie ma obowiązku dzwonic do odbiorcy by poinformować kiedy przyjedzie (chociaż by rano lub po południu), przyjedzie kiedy będzie chciał. Wiec rola klienta to: plać, siedź i cicho czekaj, kiedyś przyjada. Nastepna próba dostarczenia przesyłki będzie za dwa dni. Jest godzina 18.00 i oczywiscie nikt nie przyjechał. SKANDAL!
Dodaj swoją opinię
Ocena