Siódemka otrzymała tytuł „Firma przyjazna Klientowi”

Dodano:  
Firma kurierska Siódemka S.A. Już drugi rok z rzędu otrzymała prestiżowe godło „Firma przyjazna Klientowi”. Aby je zdobyć, przewoźnik musiał przejść audyt sprawdzający jakość obsługi i satysfakcję Klientów. W jego ramach przebadano losowo wybranych klentów firmy za pomocą zestandaryzowanego kwestionariusza. Przeanalizowane zostały cztery główne obszary satysfakcji: ogólne zadowolenie klientów, jakość współpracy z firmą, jakość obsługi w poszczególnych kanałach komunikacji oraz prawdopodobieństwo rekomendacji produktów lub usług danej firmy.

Siódemka postanowiła dołączyć do tego programu, ponieważ w branży kurierskiej zadowolenie klientów jest jednym z głównych czynników sukcesu firm przeowozowych. Siódemka stale dba o poprawę jakości obsługi przesyłek oraz klientów. Świadczy o tym coraz większa ilość kanałów, za pośrednictwem których można się skontaktować z Biurem Obsługi Klienta Siódemki.
Komentarzy (0)
Dodaj swoją opinię
Ocena