Komentarzy (10)
K Borowski
Monday, 14 October 2024 o 06:30
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Również zawłaszczyli pieniądze z pobrania!
Monday, 30 September 2024 o 12:49
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
https://zapodaj.net/plik-fyEF5jXvKY

To bardzo ciekawe zjawisko że nikt z tym nic nie robi a proceder trwa, można zauważyć co prawda pewne uniki ale wg raportów - owe spółki generują zyski !?! Czy ktoś się w końcu za to weźmie ?
Dominika Kaczmarek
Thursday, 25 April 2024 o 16:44
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Firma nie wypłaciła 550zł za paczkę nadaną za pobraniem miesiąc temu. Grupa przestępcza,oddaję sprawę na policję.
Mateusz
Monday, 22 April 2024 o 11:56
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Ja też czekam i ciągle otrzymuje sztampowe odpowiedzi wysyłane przez automat,okradli mnie na 1200 zł czy ktoś wie gdzie to zgłosić?
Marcin Gontarz
Wednesday, 17 April 2024 o 07:50
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Oszuści oszukali mnie na 350 pln podobie jak innych klientów zgłosiłem fakt do odpowiednik instytucji
Tadeusz
Thursday, 28 March 2024 o 19:46
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Oszuści, nie oddają pieniędzy za pobranie od ponad 2 miesięcy, próby kontaktu bezskuteczne.
Mirosław Socha
Tuesday, 19 March 2024 o 07:53
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Firma prowadzi przestępczą działalność polegającą na zawłaszczaniu kwot pieniędzy pochodzących z przesyłek pobraniowych.
Moja przesyłka pobraniowa na kwotę 1200 zł z dnia 31.12.2024 do dzisiaj tj. do 19.03.2024r. nie została przelana na moje konto, mimo wielokrotnych monitów i reklamacji. Odpowiedzi e-meilowe są prawdopodobnie generowane przez automat, które często są zwykłym bełkotem.
W dniu dzisiejszym drukuję wszystkie dokumenty i zgłaszam organom ścigania popełnienie przestępstwa oszustwa internetowego.
Bogusława
Thursday, 22 February 2024 o 12:10
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Firma kant kradnie pieniądze za przesyłkę za pobraniem nie polecam nikomu
Marcin Ścibyra
Monday, 12 February 2024 o 14:06
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Za pierwszym razem kurier nie odebrał paczki przez brak etykiety. Po konsultacji z firmą, przyjechał drugi raz, ale bez zapowiedzi, gdy nikogo nie było, aby przekazać paczkę. Później już się nie pojawił, firma zaczęła ignorować maile, gotówka przepadła, a usługa nie została wykonana.
Grzegorz Popiołek
Wednesday, 15 February 2017 o 13:39
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt
Totalne olewanie klienta! po dwóch dniach nie odpowiadania na maile typu gdzie jest paczka bo powinna być już u odbiorcy. Zamiast szukać jej u kurierów chcieli mnie dodatkowo obciążyć "za pusty podjazd kuriera" Zero pomocy przy problemie trzeba wyjaśniać bezpośrednio z kurierami! Nie polecam!!
Dodaj swoją opinię
Terminowość
Jakość obsługi
Kontakt