FedEx przejął Opek: co to oznacza dla klientów?
Dodano: Tuesday, 26 June 2012 o 14:32

Razem, a jednak osobno
Na razie dużej rewolucji w funkcjonowaniu obu firm w Polsce nie będzie. Opek będzie kontynuował działalność niezależnie, jako odrębny podmiot. FedEx tak samo. Dane kontaktowe obu firm również nie ulegają zmianie. Na razie nie będzie można korzystać z jednego konta do zamawiania usług obu firm. Aplikacje nadawcze również nie będą zintegrowane. Nie będzie można również otrzymywać faktur zbiorczych za usługi obu firm.
Wszystko wymaga czasu
Firma Opek przekonuje jednak, że klienci skorzystają na przejęciu firmy. Zespoły integracyjne Opek i FedEx pracują obecnie nad tym, aby polska firma kurierska została podłączona pod rozpoznawalną na całym świecie markę FedEx i włączona w jej międzynarodową sieć. Za jakiś czas klienci FedEx uzyskają dostęp do usług realizowanych przez Opek i odwrotnie, jednak nie stanie się to szybko.
Skąd brać informacje?
Firma Opek zapewnia, że będzie na bieżąco informować o zmianach w swoich usługach. Klienci firmy Opek mogą również uzyskać dodatkowe informacje o usługach międzynarodowych wysyłając swoje pytania na adres: international@opek.com.pl. Klienci FedEx mogą dowiedzieć się więcej usługach krajowych wysyłając e-mail na adres PL_domestic@fedex.com.
Komentarzy (1)
Wednesday, 01 January 2014 o 18:40
opek firma traktująca klienta jak śmieć wysłałem paczkę tą tandetną firmą w lipcu
2013r. paczka przepadła na 2 miesiące po czym dowiedziałem się od adresata po 2 miesiącach
że paczki nie otrzymał przesyłka ubespieczona trafia z powrotem nie do mnie tylko kurier
zostawia ja u sąsiada gdzie po telefonicznym uzgodnieniu z biurem obsługi klienta że paczkę
dostarczą do mnie osobiście ,kurier ma to gdzieś do dzisiaj brak odpowiedzi na meile i na
odpowiedz gdzie sie podziała reszta przesyłki banda hamów
Dodaj swoją opinię